MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE
MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE

منابع MSRT متفاوت با منابع MCHE است

با توجه به آزمون برگزار شده در تاریخ 21 اسفندماه  مشاهده شد که منابع آزمون جدید MSRT که جایگزین آزمون  MCHE شده است با یکدیگر متفاوت می باشد البته شیوه امتحان شبیه به آزمون MCHE  می باشد.  

البته دوستانی که هدف آنها آشنایی با نمونه سوالات جهت آمادگی در آزمون می باشد می توانند از منابع MCHE استفاده کنند.  

اطلاعیه مهم

با توجه به اینکه آزمون MSRT  برای اولین بار بر گزار میشود هنوز اطلاعاتی در مورد منابع و یا شیوه امتحان وجود ندارد. منابع فعلی ما بر اساس منابع سوالات دوره‌های گذشته آزمون MCHE است ، بدیهی است برای آگاهی از این که تغییر آزمون از MCHE  به MSRT تغییر در عنوان است  یا تغییر در منابع و شیوه امتحان باید منتظر بود تا اولین دوره‌های این آزمون برگزار شود.  

تاریخ آزمون MSRT

ثبت نام آزمون MCHE) MSRT ) از تاریخ 3/12/88 انجام میشود . ثبت نام آزمون فوق بصورت اینترنتی و فقط در شهر تهران در تاریخ 21/12/88 در دو نوبت صبح و عصر برگزار میگردد.

لینک خبر:  

/http://www.iranscholarship.net/language 

 

آزمون زبانMSRT بین‌المللی می‌شود/ تغییر عنوان آزمون زبان MCHE

مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم از تغییر عنوان آزمون زبان MCHE به MSRT و برنامه ریزی برای استانداردسازی این آزمون و بین المللی کردن آن خبر داد و گفت: متقاضیان اعزام به خارج در سال 89 در صورتی که نمره زبان ندارند حداقل در امتحان MSRT شرکت کنند.
حسن مسلمی نائینی با یادآوری اینکه وزارت علوم تا کنون هر دو ماه یکبار با شرکت متوسط 900 داوطلب نسبت به برگزاری آزمون زبان MCHE اقدام کرده است، گفت: فاصله زمانی برگزاری این آزمونها کمتر خواهد شد و برای برگزاری ماهانه آزمون زبان برنامه ریزی می شود.

وی از تغییر نام آزمون MCHE به MSRT خبر داد و گفت: MCHE از عنوان وزارت فرهنگ و آموزش عالی گرفته شده این در حالی است که سالهاست این وزارتخانه تحت عنوان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خوانده می شود.

مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم درباره آزمون MCHE که به MSRT تغییر عنوان می دهد، گفت: این آزمون از لحاظ استانداردها مقداری دارای اشکال است لذا از اساتید برای بهبود این آزمونها کمک گرفته ایم.

احتمال تاسیس هسته مرکزی طراحی سئوالات آزمون MSRT

مسلمی نائینی از احتمال تاسیس هسته مرکزی طراحی سئوالات آزمون MSRT خبر داد و به مهر گفت: این هسته مرکزی در راستای استاندارد شدن آزمونها تشکیل می شود. استانداردسازی این آزمون تا جایی پیگیری می شود که بتوان MSRT را در دنیا به عنوان یک امتحان معتبر معرفی کرد.

مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم تاکید کرد: ارائه نمره زبان خوب برای موفقیت متقاضیان اعزام به خارج در سال 89 موثر است. بنابراین در صورتی که این متقاضیان نمره خوبی ندارند حداقل در امتحان MSRT شرکت کنند.

وی از تغییر شیوه ثبت نام آزمونهای زبان خبر داد و گفت: ثبت نام در آزمونهای زبان که توسط وزارت علوم برگزار می شود الکترونیکی خواهد شد و به این ترتیب بروکراسی در ثبت نام این آزمونها حذف می شود و استخراج اطلاعات زمان بر نخواهد بود.

مسلمی نائینی با بیان اینکه نقشه سایت ثبت نام الکترونیکی در آزمون MSRT در دست طراحی است، گفت: زمان برگزاری آزمون از طریق سایت اداره کل امور بوزس وزارت علوم به اطلاع داوطلبان می رسد.