MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE
MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE

نمونه سوالات آزمون شنیداری MCHE MSRT

با سلام  

اخیراْ ایمیلی دریافت کردم که نویسنده آن خواسته بوده با توجه با آمار بالای بازدید این وبلاگ مطلبش را  از این طریق اطلاع رسانی کند.   

از آنجاییکه  چند نفر دیگر از  دوستان شرکت کننده در آزمون  نیز ماجرای مشابهی را  نقل نمودند بنظرم رسید استدلال های نویسنده صحیح  است و واقعیت نمونه سوالات شنیداری  باید به اطلاع همه دوستان برسد. 

به لینک زیر بروید

 http://listennig.blogsky.com/  

با توجه به اینکه ابهام موجود در بخش پاسخ سوالات  وبلاگ بالا لطفا برای رفع ابهام  بخش نظر (روبرو) را دیدن  فرمایید

نظرات 11 + ارسال نظر
فرهادی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

با تشکر از زحمتی که متحمل شدید
می خواستم خواهش کنم اگر فایل شنیداری این سئوالات را هم دارید در وبلاگتون بگذارید

با تشکر

فایل صوتی که دارم چون با موبایل ضبط شده دارای کیفیت مناسبی نیست متن سوالات را اینترنت جستجو کنید احتمالاْ به جواب می رسید.

نرگس جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

جواب صحیح سوالات از چپ به راست نوشته شده یا از راست به چپ؟
1 -10 C B A A A A C A C B

یعنی اینجا برای سوال اول جواب c هست؟ یا از اخر به اول است؟ چون نوشته شده 1-10

1ابتدا سمت راست10 انتها سمت چپ

C1 B2 A3 A4 A5 A6 A6 C7 A8 C9 B10

پیام جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

با سلام و تشکر از شما
در خصوص ترتیب جوابهای بخش شنیداری که به دوستمان نرگس دادید، اشاره شده که به عنوان مثال جواب 1 در ابتدا سمت راست است درصورتیکه در قسمت زیر که نمایش داده شده برعکس است (جواب 1 در انتها سمت چپ است). لطفا توضیح دهید ترتیب صحیح کدام است؟
با تشکر

C1
B2
A3
A4
A5
A6
A6
C7
A8
C9
B10

مهدی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام

وبلاگ بسیارمفیدی داری درکسب رضای خداوند موفق باشی انشاءالله

دیبا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام .امکانش هست در مورد جواب های بخش دیداری توضیحات بیشتری بدید

ساحل دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

با سلام
من 5بار تاکنون در آزمونmsrt شرکت کرده ام و همیشه سوالات شنیداری را یک زینه شانسی می زنم و 7 یا 8 تای آن درست در میاید و از سوالات دیگر نیز حدود 33 تا درست می زنم یعنی نمره من همیشه 40 و یا 41 می شود من برای آزمون دکترا به این نمره احتیاج دارم و امسال نیز بخاطر همین مورد نتوانستم دکترا شرکت کنم لطفا مرا راهنمایی کنید. برای آزمون 5 اسفند نیز ثبت نام کرده ام. من در شهرستان زندگی می کنم و نمی توانم کلاسهای آمادگی را شرکت کنم.
با تشکر

حسین شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

با سلام و تشکر از زحمات شما
سوالات و جوابهای آزمون شنیداری هنوز هم اعتبار دارند یا تغییر کرده اند؟
تشکر

مصطفی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ

به نام خدا
سلام
با تشکر از وبلاگ خوبتون و نمونه سوالات خوب...
فکر میکنم این کار، اصلا کار درستی نیست، درستش اینه که یک سری نمونه سوال شنیداری همراه با فایلهای صوتی برای تمرین گذاشته شود نه اینکه عینا تمام سوالات محتمل گذاشته بشه تا داوطلب جواب ها را در ذهن داشته باشه! درسته هدف نهایی قبولی در آزمونه ولی نه به هر قیمتی!!
شاید گاهی فراموش میکنیم که هدفمون چیه و به کجا داریم میریم.

امنه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ http://baronebahary.persianblog.ir/

بسیار ممنون

مریم پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

با سلام به دوستان
اینطور که من سوالات رو دیدم 7 بخش اول این سوالات مال کتاب کیت هست که اگه کتاب رو بخرید فایل صوتیش هم باهاش هست. باقی 9 بخش هم واقعا سوالات آزمون رو پوشش میده ولی منبعش معلوم نیست. توصیه میکنم کتاب کیت رو کامل مطالعه کنید و این بخش شنیداری هم مطالعه کنید.

[ بدون نام ] یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام آیا کماکان این سوالات منابع معتبیری هستند؟

نظرات کاربران این را نشان می دهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد