MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE
MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE

آزمو ن های اخیر MSRT

سلام دوستان 

لازم است چند نکته را برای دوستانی که خودشان را برای امتحان اماده می کنند ذکر نمایم 

 

1 نحوه سوالات شنیداری در آزمون های اخیر تا حدودی تغییر نموده بطوریکه در بخش شنیداری ابتدا یک مکالمه صوتی پخش و سپس چند سوال در رابطه با آن پاسخ نامه ارائه گردیده شده است در صورتی که در گذشته هر  مکالمه صوتی مربوط به یک سوال بود . البته 15 سوال از بخش شنیداری هنوز به سبک قدیم است.  

  

2 سوالات گرامر و درک مطلب به شیوه آزمون های گذشته (نمونه سوالات موجود در وبلاگ) برگزار می شود. 

 3 در آزمون های جدید سوالات جدید طرح می گردد با این وجود مشاهده میگردد که از سوالات گذشته نیز برخی موارد در آزمون تکرار می گردند.  

 ۴  تعداد دانلود نمونه سوالات در چهار ماه اخیر که فایل روی وبلاگ قرار گرفته ۳۶۶۶۵ دانلود صورت گرفته است.  

۵ دوستان عزیز اگر قصد آشنایی با نمونه سوالات را دارید  نمونه سوالات موجود در وبلاگ شمارا با نمونه سوالات آزمون  آشنا خواهد کرد. اگر قصد هزینه کردن بیشتر را دارید بهتر است این هزینه صرف کلاس های أموزشی شود تا خرید نمونه سوالات  و یا منابعی که ادعا می کنند همین سوالات در ازمون تکرار می گردند.

نظرات 10 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام
رفیق خداییش ایول داره ،
دست گلت به خاطر مرام بزرگت درد نکنه،
انشالله پیروز و موفق و سر زنده باشی ،
یا حق

آسمان پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

مرسییییییییییییییییی
چرا به روز نیستید؟!!!

سیاوش خرم دل پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام دوست من
بطور اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم. با مطالعه کامنت هات پی به صداقت بی حد و حصر و مناعت طبع شما بردم. این ژیغام صرفا جهت قدردانی دست خالی از زحمات شما بود.بنده متقاضی آزمون هستم و از مطالب شما استفاده فراوان کردم.
سلامتُ سبز و مانا باشی.

بهار سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام تورو خدا به روز باشید تنها راه حل این مشکل ما شمایید
امیدوارم ژیروز و سربلند باشید

لیلی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ

بسیار متشکررررررررررررررررررررررررررررررررم

نیلوفر سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

تو را به روز بشید.خیلی مفید بود.من یک هفته دیگه امتحان MSRT را دارم برایم نتیجه اشم مهمه

آیدا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

کمک بزرگی می کنید . ممنون.
پایدار باشید

طراوت دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام بابت تنها سایتو منبعی که درون این دنیای بی درو پیکر درباره این ازمون بالاخره مطلبی داشت ممنون
من در مورد زمان ازمونها نمیدونم
میخام دکترای وزارت بهداشت شرکت کنم که تو ابان 92
برگزا میشه/ تا شهریورم باید مدرک داشته باشم/ بنظرتون کلاس امادگی حتما برم؟یا بجاش کتبی هست که بشه با خوندنشون خودمو اماده کنم؟

ستاره دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام یه سوال من می خوام دکتری امتحان بدم آیا مدرک msrtرو قبول دارن دانشگاها؟؟
و اینکه من شهرستان زندگی می کنم و تا مرکز استان که برم آزمون زبانو بدم سه ساعت طول می کشه بنظرتون آزمونmsrt ساعت چند شروع میشه چون من تا حالا ثبت نام نکردم از شرایطش آگاه نیستم.
با تشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ

وبلاگتون عالی هست فقط حیف که بروز نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد