MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE
MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE

32 عدد از جدیدترین نمونه سوالات درک مطلب


متن نامه ارسالی  دوست عزیر آقای ایوب سبحانی که از MCHE TEST تقاضای اطلاع رسانی داشته اند


"سلام دوست عزیز

من 32 عدد از جدیدترین نمونه سوالات درک مطلب را در وبلاگ خودم به آدرس http://sobhani.blogstu.com دارم که لطف کنید لینک کنید تا بقیه استفاده کنند."



نظرات 7 + ارسال نظر
کاظم چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

با تشکر از زحمات شما دوست عزیز
بسیار مفید و کمک کننده بود

Aquila دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

ممنون از تبادل اطلاعات شما عزیزان ، هر لحظه مهربانی خدا شامل حالتون بشه و همیشه دیگران رو شاد کنید
باز هم ممنون

طیبه چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ

با سلام.
ممنون بابت زحمات بی دریغ تون. من فایل های شنیداری کتاب کیت را چطور میتونم تهیه کنم. چندتا لینک دانلود هست که کار نمیکنن.
سپاس.

ایمان دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام
بسیار ممنون علیرضا جان
واقعا سایت فوق العاده ای داری

حمید شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ق.ظ

با عرض سلام و تشکر بابت وبلاگ خوبتون
این سایت بسته شدهریال میشه یه لینک دیگه بدید تا این 32 نمونه سوال رو دانلود کنیم.
مرسی

ایوب سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ق.ظ http://zistkade.ir

با سلام
با توجه به تماسهای مکرر دوستان پاسخ 32 متن معروف در سایت http://zistkade.ir موجود می باشد.

راهجو سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ق.ظ

واقعاً ممنونم. از لینک هاتون استفاده بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد